Friday, December 18, 2009

All about nothing...

Talk about As, hutang asam pedas dah selesai. . Last Sat, for the first time since 'balik' Melaka, I pergi Jonker's Walk...best jugak. Rasa macam kat Petaling Street pun ada ( Chinatown ni..kat memana pun mcm sama jer kan..), tapi yg best kat sini ni, the ppl are more friendly..kat Petaling Street kalo u tawar menawar and tak beli...siap u. Kat sini - dorang baik sgt.

Five of us went there - Hassan, Mezah, Lyn, As and of cos yours truly. I pergi Hotel Puri...it's a WOW! tak percaya hotel mcm tu ade kat mesia. It's like u r in another place..way back in 1800s or early 1900s perhaps. The setting is unbelievable...and the whole place was like a Fiesta, there was dancing in the street and memacam lagi, susah nak citer.(this time I takmo citer As panjang2 dah..hehe)

Pagi tadi - dapat sms from Anis, asking me why i called her early in the morning..Huh??! I called dia??! Me..??Mesti anis silap ni kot. So i checked my phone - mmg ade nombor anis kat 'dialled calls' - time 6.15am. . Mcm mana boleh jadi camtu...tak ingat langsung I made tht call...aiiyaa I must be sleep phoning..issh! macam mana nak explain kat anis nih. Did I say something stupid, something crazy, something......luckily Anis tak angkat tipon..Phew!!! A huge Phew!!!

Now tengah cuba xnak tido, mlm ni ManU main ngan Benfica at 2.35am..mesti kena tgk. Bee..mana u.

Pie, U chelsea kan...bersiap sedia la utk menangis... I gotta go..nak cek kl1 jap.

No comments:

Post a Comment